Tuesday, 21 August 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :)

aSsalamualaikum wbt

Haaa,dah masuk raya ketiga laaa,rasa sgt sekejap sgt kan. hmm,raya tahun ni memang raya yang agak memenatkan. ramai sedara mara berkunjung ke rumah then kami2 sekali berkunjung pulak ke rumah pakcik makcik. huu,tapi bestlaaa,nak cerita sikit pengalaman..skarang ana dah besar. 19 tahun. selalunye org kata dh besar laaa makin byk di beri angpau :p haha..semude mude muke den ni,tahun ni agak pelik sikit,kureng dapat angpau. hehe,mesti pakcik makcik dah anggap kite besar. bersyukur sgt ! :D ok,itu je. aaahaha.

     Paling best setiap tahun raya kedua mesti pan andak dtg rumah bawak mercun satu guni. Kalau kena tangkap dengan polis memang kena saman lah,naseb baik pan andak pandai. hehehe. memang meriah semeriah2nye..lagi main mercun yang berbunga2 di langit. wahhh,terasa suasana aidilfitrinye. Yelaaa,sambil berkunjung mngunjung bermaaf maafan sesama manusia,apa salahnya berseronok tp dalam keadaan sederhana jelaaa...kannn. :D okay nk kongsi sedikit gambar kenangan beraya tahun 2012 :D



















2 comments:

  1. slmt hri rye jgk ecah...hehe...rndu kt ko lps bbrape ari cuti ni..hehe

    ReplyDelete