Thursday, 16 February 2012

Ketinggianku Terhenti Disini





Bismillah rahmanir rahim...


Kenapa ? dan kenapa? haaa...nak tau kan. dah berapa hari gigi aku sakit weh. rupa-rupanya gigi geraham nak tumbuh. allahuakbar ! saat paling aku benci perkara ni lah. orang kata,ramai lah yang kata kalau gigi geraham belakang dah tumbuh ketinggian kita berhenti,maksudnya kita dah tak boleh tinggi,cikgu sains aku dulu pon cakap macam tuu. tapi aku tak boleh terima kenyataan lagi. :( baru nak plan tambah ketinggian,naik 3 4 inci pon jadilah. hmmm,redha redha. bersyukur lah dengan apa yang ada. sebab fizikal aku semua elok. takde yang cacat cela. :D hee. takpelah. dah tak boleh tinggi pon takpa. kasut tinggi kan ada ! tapi merasa kesakitan tumbuh gigi geraham ni hanya tuhan yang tahu. ya Allah sakitnya...sampai demam aku dibuatnya. :( nak fokus time belajar pon susah. semua ni berakhir seminggu until 2 minggu la baru pulih. Alhamdulillah. walaupon ketinggian aku tak setaraf umur aku tetap terima. 150 cm standart gadis lah kan :D hehe. pesan aku sentiasalah kita bersyukur dengan apa yang ada,tak kira lah dari segi apa sekali pon,setiap manusia ada kelebihan dan kelemahan masing2. tiada yang sempurna :) sekian wassalam~




No comments:

Post a Comment