Friday, 22 June 2012

Selamat Hari Jadi !

Uhuk uhukk...
Hari ini hari jadi sahabat aku yang bernama Syafiq Hamzah. Orangnye baik je ( kalau kau bace jgn nak perasaan ye,syafiq hamzah lain) :p haha. Hari ni aku bagi dia hadiah,tapi tak seberapa seperti mane die kasi kat aku sebelum2 ni. yang penting niat niat. hehe :D bg kad dengan coklat pun jadilah. yang penting ade kenangan disitu. Aku harap kau simpan elok-elok. jangan buang or letak tempat yang tersorok. =,= .. ini lah kali pertama seumur hidup aku pernah bagi kat seorang lelaki hadiah berupa kad. ( Agak malu lah,hehe) entah,aku mimpi apa nk bagi dia hadiah.

Hmmm,mengikut kisah sebelum ini yang aku alami,hoho,banyak sangat. Lagi2 kisah si bonzer nilah. Shhhh,.....kalau kau bace diam je.. hmm,malu nak cerite. nantilah hari lain. hehe. bersambung......episod seterusnya. Tunggu !

Apepon

SELAMAT HARI JADI yang ke 19 ( tue dah pak amjah kite) :p haha. semoge panjang umur murah rezeki. Berjaya di dunia dan akhirat amin insyaAllah ^^

 nah kad  !................................>>>

2 comments:

  1. hahaha,am !! rindulaa. heshh bila masa pulak abg ipar ni. hahaha

    ReplyDelete