Tuesday, 21 August 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :)

aSsalamualaikum wbt

Haaa,dah masuk raya ketiga laaa,rasa sgt sekejap sgt kan. hmm,raya tahun ni memang raya yang agak memenatkan. ramai sedara mara berkunjung ke rumah then kami2 sekali berkunjung pulak ke rumah pakcik makcik. huu,tapi bestlaaa,nak cerita sikit pengalaman..skarang ana dah besar. 19 tahun. selalunye org kata dh besar laaa makin byk di beri angpau :p haha..semude mude muke den ni,tahun ni agak pelik sikit,kureng dapat angpau. hehe,mesti pakcik makcik dah anggap kite besar. bersyukur sgt ! :D ok,itu je. aaahaha.

     Paling best setiap tahun raya kedua mesti pan andak dtg rumah bawak mercun satu guni. Kalau kena tangkap dengan polis memang kena saman lah,naseb baik pan andak pandai. hehehe. memang meriah semeriah2nye..lagi main mercun yang berbunga2 di langit. wahhh,terasa suasana aidilfitrinye. Yelaaa,sambil berkunjung mngunjung bermaaf maafan sesama manusia,apa salahnya berseronok tp dalam keadaan sederhana jelaaa...kannn. :D okay nk kongsi sedikit gambar kenangan beraya tahun 2012 :D



















Saturday, 18 August 2012

Ramadan moga kita bertemu lagi :'(

Assalamualaikum sahabat2

SUNGGUH ! tiada perpisahan yang menyedihkan melainkan perpisahan bulan Ramadan yang penuh berkah. Semoga segala amal ibadah kite sepanjang bulan ramadan ini diterima Allah dan segala kekhilafan kite diampunkan Allah. Sahabat2 sekalian,insyaAllah sentiasa lah berdoa kite dipanjangkan umur supaya dapat bertemu lagi ramadan pade tahun hadapan :D dan sentiasalah istiqamah beribadah pada bulan2 lain,jgn pada bulan ramadan saje kite memperbanyakkan berdoa atau beribadah,bulan2 pun teruskan. :)