Saturday 21 April 2012

Sanah Helwah :)

assamualaikum nabila huda...
entri ni khas buat kau tau. aku sayang kau :) wlaupun dah lama tak jumpe,aku selalu ingat kawan2 aku. SANAH HELWAH ya ukhti. may Allah bless you always,panjang umur murah rezeki,and berjaya dunia akhirat :D insyaAllah~ harap result upu STAM kau bagus,pergi mesir tau. tapi mesti jauh kan kau dengan aku kalau kau nak pi mesir. sedihnye T_T. semua kawan2 aku jauh2. takpe aku hanya boleh doakan dari jauh, harap dengan dugaan kite jauh2 ni kita dapat lah eratkan lagi ukhuwah kita bersama. :D aku harap cmtuh. <3 you friends ^_^ 

ni lah NABILAH HUDA :D semoga berjaya dunia akhirat.

special for you ! furhhh tiup2 !

No comments:

Post a Comment

Natural Makeup

hye uollss,, Today,aku nak share about makeup. Aku memang suka gila bab makeup ni,tapi takdelah lebih lebih sangat. Just natural makeup ...