Tuesday 14 February 2012

Sahabat Teman Sejati

sahabat teman sejati :D


assalamualaikum

khas kepada kelas 5 Ibnu Rushd 2010  SAM Muhammadiah.terutamanya :D. dah lama sangat aku tak jumpa korang. ehh dah nak masuk 2 tahun kot. hmmm,aku rindu dengan semua ragam-ragam2 korang yg entah hape hape. opps ! haha.rindu cikgu,rindu jamuan akhir tahun,lagi time tukar2 hadiah. best giler ! rindu nak belajar prinsip akaun yg membuatkan kepala otak aku tepu jee.hehe .ni lah kelas paling best pernah aku ada !! bila lagi korang nak datang rumah aku sambut birthday aku lagi kan?time hari raya datang ramai2,aku pulak tuh yang masak(perasaan) hehe. yang masih ada dengan aku sekarang kat SAMTSSAAS ni Amir,TQ, dan Fariszuan je .aku harap sangat korang buat renioun(mcm salah je eja je) haha. dekat mana2 nak jumpa pon takpa,dengar citer kat Sunway rumah leader kita.pon boleh laaa~ tp yelah semua sibuk studying kan. takpe. disebalik pertemuan itu ade perpisahan and sebalik perpisahan itu ada pertemuan kembali insyaAllah. semoga kita berjumpa lagi. =D sesiapa korg yg baca terutama kpd yg ada blog. selamat maju jaya. wassalam~



No comments:

Post a Comment

Natural Makeup

hye uollss,, Today,aku nak share about makeup. Aku memang suka gila bab makeup ni,tapi takdelah lebih lebih sangat. Just natural makeup ...